marți, 28 septembrie 2010

Predestinat


Bun , ai ales deja … as fi vrut ca intuitia ta feminina sa fi ales cealalta parte dar incerc sa ma obisnuiesc deja cu ideea si cu decizia ta .

Alegand acest “ravas” ai ales ca relatia noastra nu mai merge si ca poate ar fi mai bine ca fiecare sa isi vada de drumul lui in speranta ca va urma ceva mai frumos ceva mai bine ceva ca in povesti ceva nemaivazut, nu te gandii ca daca tu poate din greseala ai ales acest “ravas blestemat” ar insemna ceva pentru mine , nu , departe gandul , eu consider ca a fost ceva PREDESTINAT si ca ceea ce te-a facut sa alegi aceasta parte este ingerul tau iubitor aproapele tau aspiratia ta catre mai bine dupa cum am spus .

IMI PARE RAU … imi pare rau pentru ceea ce am facut … imi pare rau pentru noi …. Imi pare stiind caci cu fiecare rand pe care tu il citesti esti deja mai departe de mine …. Iar in scurt timp la sfarsitul paginii vei fi deja plecata …

MI-E GREU , mi-e greu sa stiu ca in aceste sau in urmatoarele clipe voi ramane singur intr`un abis de rautate , intr`un mediu ostil fara ajutor si ca din nou va trebui sa port o masca tot timpul,din nou fara incetare, fara pauze , fara un Bubu natural macar o ora pe zi, o masca foarte grea care mereu ma epuizeaza , dar va trebui scutul meu nu mai e. “Si`n mare trebuie sa ai un scut de aparare”

POATE …. poate nu o sa fie totul asa de rau , poate o sa fie mai bine , poate chiar foarte

bine nu neaparat pentru amandoi , poate pentru unul dintre noi , iar speranta,dorinta,iubirea pe care ti-o voi purta mereu ar vrea ca tu sa fii cea norocoasa de mai bine … eu fiind foarte constient ca in privinta mea nu se va putea

IMI DOREAM … imi doream,nu mai pot scrie “imi doresc” e tardiv , imi doream sa nu fie asa , imi doream sa mai pot visa macar o secunda la o viata impreuna cu tine , la o viata plina de dragoste , caldura , armonie , dorinte , pasiune ...la tine si la sunetul usii in spatele careia ma asteptai tu , plina de dor , cu o multime de cuvinte frumoase de saruturi de imbratisari,dupa ce eu avusasem o zi extenuanta la serviciu

STIU … stiu ca chiar daca acum visele se contrazic,nu`mi zic ca n`o sa m`aleg cu nimic scriu fiecare rand umpic cate umpic,decat nimic mai bine plin de vise ca speranta n`a murit. Merit mai mult , stiu! poate ca nu a stralucit pe cer si steaua mea sau poate nu`i momentu potrivit.. Stiu ca timpu n`a trecut doar m`a schimbat treptat,de fapt tot ce conteaza cu adevarat e greu de seziat ca fericirea`i scurta si scumpa.. si multa s`a dat … stiu unu iubeste,nici nu gandeste saltu.... e regula,femeia sta cu tine pana pleaca cu altu…

INCHEI ..inchei poate nu ar fi momentul sa inchei poate ar mai fi de spus si de urat … dar in aceste momente in care eu scriu aceste randuri nu mai pot continua … diferinte sentimente ma apasa ma lovesc ma sfasaie …INCHEI spunand ca ai fost tot pentru mine , INCHEI spunand ca nu stiu daca vreodata vei mai gasii pe cineva care sa te iubeasca cum te iubesc eu… INCHEI spunandu`ti ceva care nu e valabil acum dar poate iti va fi “banii nu pot cumpara ce este in inima cuiva” . INCHEI a sosit si SFARSITUL PAGINII

Suntem inca aici impreuna pentru O ULTIMA DORINTA consider ca avem acest drept!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu